Nano/touch/iphone ?

Min iPod känns så gammal, jag vill ha en ny!
Men då är frågan, ska jag köpa en ny iPod nano eller en iPod touch? Eller kanske helt enkelt en iPhone ?

Är det bäst att köra ett säkert kort med en ny iPod nano?

Pris 1169 kr.
En tunn iPod med bred underhållning. Nya iPod Nano med 8GB minneskapacitet och upp till 24h musikuppspelning.

Nya iPod nano måste upplevas. Så otroligt tunn, så otroligt smart och rolig. Formatet är perfekt anpassat både för joggingturen eller för att titta på film på bussen. Vad sägs om ett ännu snyggare och enklare menysystem - som till och med känner av hur iPoden lutas? Titta på filmer i widescreen eller gå igenom spellistor i porträttläge. Detta är bara några av alla fördelar med nya iPod Nano.

Så  där står det på sidan.. Och visst borde 8gb räcka ? På den jag har nu så är det bara 4a och det har räckt bra.



Eller ska jag köra en chansning och chansa på en iPod Touch?

Pris 1890kr
Världens mest kompletta underhållningsmaskin? iPod touch klarar av att underhålla den mest kräsne.

Styr den superlätt och effektivt genom att beröra den härliga 3,5 tum stora skärmen. Kolla trådlöst in webbsidor, e-post, kartor, filmer (även via YouTube!) Grymt roliga funktionen Genius gör att iPod touch till och med väljer ut rätt låtar - det är bara att plugga in lurarna och koppla av. Allt i en produkt som både är bekvämare och elegantare - och löjliga 8,5 mm tunn.

8gb på den här också, men som sagt jag tror inte jag behöver mera.


Eller, Eller , Eller ska jag sattsa på en iPhone ?
Är det jobbigt att ha touch?

 
      

Pris 7749kr
 Telefon, iPod, Internet och mycket mer.

iPhone 3G, med snabb, trådlös 3G-teknik, kartor med GPS, nya App Store och stöd för företagsfunktioner med Microsoft Exchange får du ännu fler suveräna funktioner i din iPhone. Precis som den första iPhone-modellen kombinerar iPhone 3G tre produkter i en – en revolutionerande telefon, en iPod i widescreenformat och en banbrytande Internetenhet med formaterad HTML-e-post och äkta webbsurfning. iPhone 3G förändrar synen på vad en mobiltelefon kan göra.



Känns inte iPod touch som en typ budgetversion av iPhonen ?
Jag vill nog ha en iPhone.. !
Men då kanske jag ska sattsa på den nya iPhone 3gs ? Men jag hittar inget pris på den..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0