Golf,golf,golf! höhö.

Godmorgon, har nyss käkat frukost & fixat mig. För snart så ska vi åka iväg till golfbanan, vi ska spela 18 tror jag, om det inte är för kallt.
Vaknade tidigt imorse, för pappa kom in på mitt rum och hämtade datorn -.- irriterande.
Golfen kommer säkert gå skit idag för jag känner hur himla stel jag kommer vara när jag svingar.
Vet ni vad jag tycker?
Jsg tycker inte att man skulle gå i skolan, för när man går i skolan så hinner man knappt spela någon golf, jag har spelat 9 hål den här veckan + en gång då jag bara var ute och tränade lite, men på sommarlovet så spelade jag typ 18 hål varje dag eller iaf minst 4 18håls rundor och 2 nio hålsrundor.
 Så man känner verkligen hur mycket man tappar nu när skolan har börjat på t.ex puttar osv.  NOLL KÄNSLA :( .
Lite önske tänkande måste man väl få ha? Skippa skolan och bara spela golf, låter inte det som en bra idé? Nej? :O haha, nej det kanske inte är en så bra idé men då skulle man ju få spela mycket iaf! :)

Den bjuder jag på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0