Ipoden+spotify ? Jatack!

Sådär, nu verkar det som att designen ser ut som vanligt igen. Skönt. Fick ju lite panik där ett tag.
Idag så har jag varit på golfträning, eller ska jag kalla det träning? Det var bara jag och Emma där till klockan 5 så vi gick ut på gröna slingan och spelade lite :) kul!
Gick väl sådär för mig, hade 15 poäng så det är väl varken bra eller dåligt.


Nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik! Mr brightside för tillfället. Funderar på om jag ska fixa in lite ny musik i iPoden men jag vet inte om jag orkar x) Det är ju såå jobbigt. Eller inte jobbigt men det tar tid, det är det som är jobbigt.
Vet ni vad jag tycker det borde finnas?
Spotify till iPoden, så jäkla smidigt det skulle vara! Eller man borde iaf kunna fixa en spelningslista i Spotify för att sen lägga in det i iPoden, vore inte det grymt bra att ha ?
Det tycker jag i alla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0