brandmann, brandkvinna, brandtjej ?

Hej!
Vad var det jag sa igår? Färjestad vann ju såklart ! :D 3-2 vart det ! Good good!
haha :)


I skolan idag så fick vi skolkorten+katalogen! Lite kul :) även fast man ser helt blää ut på kortet så är det ändå kul att få dom haha :)
Sen på tekniken så grillade vi korv..  I eluttagen haha :) Lite kul ;) Fast jag har kommit på att jag typ är asrädd för allt som har med eld rök och el att göra, så då vet jag vad jag inte ska bli när jag är vuxen absolut inte elektriker elr brandmann (eller heter det brandkvinna? haha brandtjej kanske det heter? )
Får se vad jag ska hitta på idag, men det kanske kanske kanske blir så att vi åker in till lilla k-holm och kanske köper mobilen till mig hihi!


Gissa vems moppe som är på framsidan av skolkatalogen? ;D haha.. Min x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0