I Love youtube, vem gör inte? ;D

Vaken. Det är sol ute, och jag sitter här inne. varför det? :O. 
 
Jag sitter här för att jag ska hitta en starttid så vi kan åka ut och spela golf idag med! Eller idag blir det bara jag och Daniel men iaf, jag får iallafall spela idag med.
Får se hur det går idag. Gick ju bra igår så förmodligen går det dåligt idag. Så brukar det vara för mig, det går upp och ner. Och igår var en sån dag där nästan allt fungerade, det var bara chipparna som inte var någe vidare. Som vanligt.

Sitter och lyssnar på musik gör jag också, YOUTUBE är bäst! Just nu lyssnar jag på Surrender med Cheap Trick. Den blir dagens låt idag! Bara för att den är så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0