To day do I look like this!

Tjo!
hoppas att det funkar att lägga ut ett inlägg nu! har försökt hur länge som helst!

Idag har jag inte gjort så mycket. En spring runda imorse, skönt när det är varmt ute! men när jag hade sprungit en bit på en väg i skogen så visade det sig att de hade kört upp vägen med typ en skogsmaskin(?) elr något sånt. och fatta hur jobbigt det var att springa i det!
Efter att jag hade sprungit så gjorde jag inte så mycket. La mig ute en stund och läste "innan jag dör" Den är bra!
Sen nu ikväll så fixade jag mat hehe jag grillade faktiskt själv, vem är bäst? va? vem är bäst? Jag ofc!

så här har jag gått runt typ hela dagen iaf

Vanlig T-shirt, vanliga shorts och osminkad. Men är det onsdag och sommarlov så är det ;D

Puss.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0