I taket lyser stjärnorna

Hej!
nu sitter jag och kollar på "I taket lyser stjärnorna" som jag fick när jag fyllde, den är bra! :D sen ska jag nog fortsätta att kolla på någon annan film som jag fick när jag fyllde haha ;D fick ju ganska många..
ska också packa lite grejer ska cykla typ as långt med skolan imorgon och sen så ska vi tälta där.. jippie, det ska ju verkligen bli kul.... elr inte. och förmodligen så kommer det att regna också.. ännu mera jippie... Och så hatar jag tält & sovsäckar+ liggunderlag. seriöst ,det är typ det värsta som finns elr nått.. -.-  Jag vill sova i min säng, med massa kuddar, inte på nått liggunderlag med bara en kudde och en sovsäck i ett tält liksom... :S



Puss.L

Kommentarer
Postat av: Fanny

Den är jättebra!

2009-06-08 @ 18:20:45
URL: http://fannylarssun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0