Under mina solglasögon..

Tjo!
Som ni ser så har jag fortfarande inte kommit så långt med min design höhö ;D. måste börja med en banner nu! men vet inte riktigt hur jag ska göra den.. men jag kommer nog på nått bra!

vet ni vad jag ska göra ikväll?! Plugga! tråkigt men måste göras.. ändå så har jag redan hunnit göra typ hälften av alla prov jag har den här veckan.. Tur att det är sommarlov nu jag är så himla trött på skolan just nu.. palla liksom..
menmen jag måste väl överleva 10 dagar kvar i skolan, förstog ni? det är bara tio dagar kvar till sommarlov yeeei! sommarlov<3  shit va jag längtar och det är jag nog inte ensam om elr?!


"sommar tider hej,hej sommartider!"  (fast sommarkänslorna är som bortblåsta idag pga spöregn och blåst men igår var det sommar känsla på hög nivå kan jag meddela!)

Puss.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0