The sun is in the sky!

Hej! Midsommarafton idag, och solen lyser! Fast det ser ut att blåsa så jag vet inte.. Det brukar alltid hinna bli sämmre väder.
Idag blir det att äta här hemma sen vid ett någonting så börjar jasg åka till högsjö, jag tar moppen! För mitt moppekort kom för några dagar sen!  När jag väl har kommit fram till Högsjö så ska jag till Felicia och där får vi se vad vi gör;D. sen blir det iaf Kullen på kvällen! Det blir nog kul ;D!

Nu ska jag fixa något att äta till frukost, och sen så ska jag övertala min lillebror att sätta på någonting annat än barnprogram på tvn! Vad som helst förutom det som är nu! Just nu är det typ massa figurer eller nått som springer om kring och letar efter ett ägg? Jag blir gaaalen!

Det där är det just nu. Ohh! snälla unge sätt på något annat! fattar inte att man kunde tycka sånt här var bra när man var liten...

Puss.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0