The sun is in the sky and it's gonna be a glourious day!

hej, god morgon!
I am vaken redan haha. Det var så himla varmt på mitt rum höll på att dö av värme där inne haha ;D.
Bokade precis en ny golftid till idag, så idag går jag och Daniel ut vid 12:20 får se hur det går idag, båda har ju sänkt sig sen igår så det komer nog gå lite sämre, men man ska inte vara säker kanske är i toppform just nu :)
ska väl hoppa in i duschen och sen göra i ordning mig, men vet inte riktigt vad jag ska ha på mig idag, det är ju så varmt! och jag vill inte ha bondbränna som jag redan har.. men jag vill få bort den! så jag får leta efter något linne eller nått som jag kan ha. men det känns lite konstigt att spela golf i linne, jag vet inte varför, det bara känns konstigt haha ;D.
Nej nu ska jag sluta,. var det inte jag som skrev att jag skulle sluta skriva om golf här?


/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0