Studenten!

Hej, igår så var jag typ inte hemma på hela dagen. vaknade runt 10 och då sa mamma att vi skulle in till stan vid 11 jag bah typ OMG hur ska jag hinna bli klar på en timme men jag lyckades haha.
vid 11 åkte vi iaf in till stadsparken för min kusin tog studenten igar ;D. där var det typ massa folk och det var ganska tråkigt att kolla på, eller det var tråkigt att kolla när alla fick sina betyg och så..
sen skulle de dela ut stipendier, och min kusin fick 3 stycken  samanlagt fick han typ 7000 i stipendiepengar i går. haha om man får så mycket så är det nog värt att plugga och få bra betyg ;D.
sen när de var klara där så åkte de runt lite på lastbilar haha ;D sen så åkte vi hem till mina kusiner och typ åt :)
tog inte så många bilder för min kamera typ suger! någon snäll, ge min en systemkamera! såg en på elgigantens hemsida som kostade 99 999 kr den skulle bli bra haha ;D. haha nejdå men en vanlig systemkamera skulle duga :D det ska jag nog spara pengar till (a) ;D.
men här kommer lite bilder som jag tog igår iaf:

Marcus:)

nån klass :)


sen innan vi åkte hem så köpte vi lite godis (a)
jag<3ferrarbilar haha det enda godiset jag köpte ;D

sen när vi kom hem så skyndade vi oss ut på golfbanan och spelade lite. trodde att det hade gått jättedåligt men sen när jag räknade poängen så hade det gått helt okej, gick på mitt hcp alltså hade jag 18p!

Puss.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0