Sommar nu tack!

Hej! Idag är det första " riktiga " sommarlovs dagen, och det känns inte alls som sommarlov, det är typ sämst väder! blåser och typ regnar ibland sug på det! jag vill ju ha typ 30-35 grader sol och typ jättefint väder! men nejnej här är det ca 10-15 grader elr nått sånt..
menmen, idag blir det grönan iaf det blir kul! men jag kommer nog inte våga åka insane haha ;D. men kan ju försöka våga iaf haha ;D.
och vill ni veta något som inte är så bra? jag tror att jag börjar bli lite smått beroende av facebook haha inte bra .. xD.
Nu när man typ fattar hur man gör med allt och så så är det mycket roligare haha... :)
Nu ska jag ta och göra mig iordning klart (känns lite onödigt att platta håret för jag har hört att det typ spöregnar i Stockholm idag, men jag gör det endå.. xD ) min buss till Vingåker går om typ en halvtimme så jag kanske ska ta och stänga av datorn nu..
Hörs i kväll, Puss.L

Kommentarer
Postat av: itisfrida

oh va kul med tivoli! jag ska nog dit i sommar! =)

2009-06-15 @ 11:03:44
URL: http://itisfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0