Regn,Regn,Regn..

Hej, nu har jag kommit hem från golfbanan, det SPÖREGNADE! Så det var inte så kul. Gick bra de 3 första hålen då spelade jag precis som jag ska, på mitt HCP alltså!  Men sen så vart handsken sur, så den var ju jättehal så då gick det inte så bra att slå, kastade ju nästan iväg klubban.. haha.
Och man kände sig ju verkligen snygg när man gick runt där i regnställ haha. Men jag vart ju inte blöt iallafall!  förutom att skorna läkte in redan första stegen jag gick och att håret var dyngsurt+ att handsken var sur, men det går ju inte att göra någonting åt..

Någon som vet om det blir regn imorgon också? Fast det vore ju konstigt om det inte regnar, det är ju midsommar..




Puss.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0