Ready set go it's time to run the sky is changed we are warned!

Tjo, nu är jag vaken! sitter och lyssnar på musik på MTV. elr nu är det reklam men snart gör jag det.
snart ska jag ut och springa lite också, sen ska jag inte göra något speciellt, ta det lugnt bara. Idag är det inte lika fint väder som igår så det går väl inte att vara ute.. Så det får bli att sitta här och kolla på tv eller annars så hittar jag någon bra film! Tror att jag har några som jag inte har kollat på än.
Sen vid 4a typ så kommer pappa och hämtar mig och så åker vi ut till golfbanan och spelar några hål!

Nej, nu ska jag ta och byta om till träningskläder och sen springer jag en bit! Hörs om typ en timme.

Jag vet inte varför, men de här låtarna är iaf de första jag startar på min Ipod när jag ska ut och springa, egentligen är väl ingen av de en så bra tränings låt ? Men för mig funkar de iaf.

Puss.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0