I'm here, and so f*cking confused!

Heyy, nu har jag bestämt mig för att dissa min blogg på devote.se (dendaralinnea.devote.se) skönt med lite nytt!

Plus med en ny blogg:
-nytt!
-inte lika mkt gammalt skit
-kul med nya saker


minus med en ny blogg:
-man fattar nada när man ska försöka göra om designen i stilmallen.
-ingen känner igen en (vilket också kan vara positivt menmen)
- designen är cp i början (men det ordnar sig!)

Någon som har något tips på någon sida där man kan få hjälp med designen eller tips på hur man ska göra med html koderna för att t.ex ladda in en banner(läs: header om du vill det)?

Nej nu ska jag börja klura ut hur jag ska fixa iordning det här!

 i am so confused right now!

Puss.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0