Golftävling Södertälje :D

Hej!
Idag har dagen spenderats på en golfbana i Södertälje. Spelade tävling! Gick bra för mig, jag kom tvåa ! Yeei! Hade bara 36 poäng,så det var lite konstigt att jag kom så bra ändå, men jag spelade bra idag! borde egentligen ha mera poäng, men mycket sket sig på chipparna, och väldigt många dåliga puttar.. Men jaja kom ju tvåa iaf ;D.
Nu ligger jag i soffan med datorn och det hettar verkligen i ansiktet, smörjde inte in mig i morse så är mer än röd i ansiktet.. Inte kul, inte kul alls.. -.-

Vann typ en massa sånna hära bollar!
egentligen så är jag nog ganska glad över att jag inte vann för om jag hade vunnit så hade jag varit tvungen att hålla tacktal ..(A)
Puss.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0