Golf,Golf,Golf,Golf.

Hej! Ja jag lever. Igår satt jag typ inget vid datorn för först på morgonen typ vid 9 kom pappa och hämtade mig och Daniel, han skjutsade ut oss på golfbanan och sen spelade vi 18 hål. Gick bra igår med! spelade på mitt HCP på bägge slingorna så alltså hade jag 36 poäng!
Sen på kvällen så åkte jag och pappa ut på golfbanan (igen) fast då spelade vi bara 9hål och det gic kriktigt bra för mig! fick ihop 22poäng! Så förhoppningsvis så ska det gå bra på tävlingen i helgen! (man kan ju hoppas i alla fall..)

Vad har jag gjort idag då? Jo jag har vaknat, tränat,duschat, pressat citron, haft i citronen i håret ska prova bleka med citron!, sen har jag varit ute med hunden, hängt tvätt och nu så sitter jag här vid datorn. ska fixa något att äta sen så ska jag gå ut och sola lite. Fast måste nog sola med tröja på mig idag, brände mig jätte mycket igår på banan.. :/ xD haha. ovanligt..

Puss.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0