Det här visste du inte om mig!

Det här visste du inte om mig.

Jag spelar golf.
Yes, jag spelar golf och tycker det är grymt kul! Har som mål att komma ner under 25 i hcp i sommar :)

Jag var gaalen i McFly.
Inte för att jag inte tycker om McFly längre, men är inte lika "galen" i dom längre.
Självklart kommer jag alltid tycka att Danny är snyggast, Tom är bäst, Dougie är sjukast och Harry bara är. Men nu är inte min värld helt förstörd längre bara för att McFly kanske inte kommer till Sverige..

Jag är beroende av min mobil.
Seriöst jag skulle nog inte klara av en dag utan min mobil, vad gör folk som inte har en mobil? Ibland har det till och med blivit så att den ligger i min hand när jag sover.. Inte bra! Cancer varning på hög nivå här va?

Jag spelar innebandy.
Jao, på vintrarna så spelar jag innebandy, finns inte så mycket mer att säga om det. Det är grymt kul iaf!

Jag är höjdrädd.
Jag är inte så höjdrädd att jag inte kan stå på en stol T.ex, men typ om jag står högst upp på en stege då är jag höjdrädd! Men en sak som är konstig är att jag inte är ett dugg rädd när jag flyger någonstans då går det bra! Då kan jag sitta och kolla ner utan att jag känner någon höjdrädsla alls, det är lite konstigt..

Det där var lite onödig fakta om mig, kan ju vara kul att veta haha ;D. elr inte.. haha.



Puss.L

Kommentarer
Postat av: Theresa

täck så jättemycke ! Hoppas du fortsätter läsa min blogg =)

2009-06-18 @ 00:40:24
URL: http://theresaskaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0