Björkenäs. hampetorp. Cyklar. Hjälmar. Tält. Sovsäck. Godnatt!

hej! gårdagen och halva dagen spenderades mest på en cykel, vi har haft mentorsdagar idag och igår, och då bestämde våra lärare att vi skulle cykla till Björkenäs i Hampetorp, 2 mil från Vingåker. Kul, att cykla jajo verkligen..  annars var det väl helt okej, kanske inte så mycket sova men skit samma. vi fick iaf sluta när vi kom tillbaka idag vilket var runt 11 så det var skönt!
Nu är det inte ens en vecka kvar till sommarlov, det ska bli så himla skönt! och snart så borde jag få mitt moppekort också. Jag var ute och körde lite förut och nu harjag lärt mig skjutsa STOLT! (a) haha verkligen ;D.
Imorgon så är det ju skolan, men det blir inga lektioner för det nejnehj, det blir att vara i hemkunskapen hela dagen och fixa iordning mat till 9ornas bal som är imorgon kväll! och sen på kvällen så ska jag vara med och servera också. OMG, jag kommer typ spilla någonting på nåns balklänning eller nått haha fan va pinsamt det skulle vara! xD.
 
nu ska jag sova, jag är typ hur trött som helst.
Puss.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0