Allt för att rädda den!

Tjo igen!
Nu sitter jag här vid tvn igen, skriver man tvn elr skriver man teven? nu vart jag osäker.. haha.
Jaja, jag sitter här och kollar på något skit på typ 5an väntar på att Ellen Degeneres show ska börja ;D
sen redan vid 2 skulle pappa komma och hämta mig, sen åker vi till golfbanan och spelar får se om det blir 18 hål?
 vi kommer dit så pass tidigt så det borde vi hinna!
Får se hur det går att gå så långt, har världens träningsvärk, och det ser helt cp ut när jag går haha. otränad eller vad säger man? Får väl skylla mig själv, när man egentligen inte har tränat "ordentligt" sen i kanske april och sen ger sig ut och springer 3 dagar i rad så kanske man får räkna med att få träningsvärk eller?

Ja just det, vet ni vad som hände när jag var ute och sprang? Det började regna.. Och jag springer ju och håller i min iPod, för jag har inga fickor eller något på mina träningskläder juh, och jag ville ju inte att den skulle bli blöt och kanske förstörd till och med, så jag stoppade ner den i bhn haha det funkade det med ;D då vart den inte blöt iaf, smart av mig!

Här gör man allt för att rädda sin lilla iPod (a)  För hur skulle jag klara mig utan den?..

Puss.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0