aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Hej! Dagen idasg har spenderats på Grönan! sjukt kul! Extreme och Jet line var bäst idag! vet inte om jag vill skriva hur många gånger i rad jag och Ida åkte jet line på jakt efter ett bra kort att köpa haha.. Och jag är iaf sjukt glad att jag vågade åka extreme! den var så sjukt kul juh haha! Jjag typ skrek massor men aja haha då är det ju roligare ;D.
Spökhuset kanske vi inte ska prata om ens haha väldigt mkt skrik vart det där xD..



Nu är jag iaf hemma! sitter och kollar på MTV  det är typ Jackass tror inte att det är något annat på tvn en måndagskväll.. orkar inte starta en film för då kommer jag bara att somna haha. 

Puss.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0