Varför tänker man så mycket på nätterna?!

Varning för trött Linnea som ligger och tänker...

Nätter är inget bra, man tänker för mycket..
Känns det inte som att nyårs afton var typ igår? Eller i alla fall skolavslutningsdagen? Jag kommer ihåg att det spöregnade och alla vart dygnsura på väg hem..
Det här året har gått hur snabbt som helst. Snart börjar skolan igen och snart är det jul igen!
Jul = slut  på ett nytt år, slut på 2009 redan!
Jag börjar redan få lite små ångest, vilket program ska jag söka till?  kommer jag komma in? Tänk om mina betyg blir så dåliga så jag inte kommer in någonstans och får jobba typ på Mcdonalds hela livet? Usch mardröm!
Ska jag söka till skolan i Varberg som jag vill gå på, men då vara tvungen att flytta och bo själv därnere?
Egentligen vore nog det bäst, för annars skulle jag nog bli kvar här, kvar i tråkiga Katrineholm..
Jag har nog egentligen bestämt mig, jag ska söka dit& jag ska komma in!  Så i höst blir det till att plugga upp betygen mycket, mycket!

Äsch läs inte det här, det vart konstigt!
Jag fattar inte varför man börjar tänka på så mycket saker på nätterna?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0