Andas in, Andas ut.

Usch fy och blä, magen knyter sig och jag vet inte vad jag ska göra. Jag är sjukt nervös!
Jag loggade in på min golf sida, där jag anmäler mig till tävlingar osv. Och då ser jag att jag är anmäld till en tävling på onsdag, en scandia cup tävling, det hade jag glömt bort. *andas*
 Jag har inte spelat på nästan 3 veckor så ni kan ju gissa hur det kommer gå för mig?! Och på tävlingen så går man tydligen i två bollar också, det är jag och en tjej till. Vi är de enda i våran åldersklass (f15). så det är alltså mellan oss som det "gäller". Den som vinner av oss går vidare till regionkval.
 Shit va nervös jag kommer vara. Men man kan ju alltid hoppas på en bra dag? En sak som inte gör saken bättre är att tjejen som jag ska spelar med har hälften så lågt hcp som jag. som sagt, *andas* .


bara jag och min lilla driver kommer överens på onsdag så ska det nog gå bra!

Puss på att det måste gå bra för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0