Varför använder man inte kläderna?

Medans jag städade min garderob så såg jag en del kläder och tänkte "är det här min?", "varför har jag aldrig använt den här?"  Och jag tror inte att jag är ensam om att ha en massa kläder som jag aldrig använder, visst är det så?
Och jag fattar inte varför det blir så? Här är några exempel:

'
Dom här jeansen, hittade de i garderoben, riktigt snygga på. Varför har jag aldrig använt de? Förmodligen för att de är lite långa men det löste jag med att vika upp dom lite!


Det här vart riktigt snyggt faktiskt!
Skulle ha haft ett par tights istället för strumbyxor så man slipper ränderna på låren..


Visst tröjan använder jag men jeansleggingsarna, varför använder jag aldrig dom?!

Där var några exempel. Och visst var det inget fel på kläderna? Jag fattar inte varför jag aldrig använder de.
Det måste jag ändra på!



Puss!  ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

kika gärna in på min bloppis. jag har drygt 70 annonser och det mesta kostar runt 50kr. jag säljer kläder, skor, väskor och accessoarer. Ta en titt & fynda något!

Jennsansklader.blogg.se

2009-07-31 @ 22:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0