Bara en liten hund, det är vad jag vill ha!

Jag vill ha en hund, en liten fluffig hundvalp. Brun & vit, med mörka blanka ögon. En hundvalp som är lite jämt aldrig blir stor utan håller sig liten som en valp hela livet.
Aawh vad jag vill ha en hund!

kommer ni ihåg den här?

Jag vet att jag har en hund hemma och förmodligen är det för att jag har börjat sakna henne lite smått som jag börjar vilja ha en hund! Så fort jag ser någon som går omkring med en hund så börjar jag tänka att "aawh vad jag vill ha den".
Nu när jag läser hur jag beskriver hur hundvalpen skulle se ut så ser jag att det stämmer väldigt bra på min andra hund (inte min egen men familjens.) Så förmodligen är det så att jag saknar henne!

Vem skulle kunna tacka nej till en sån här?

Men vad ska jag med en valp till när jag redan har henne?

Men nästa år, om jag söker och kommer in på skolan här nere i Varberg, vilket betyder att jag skulle bo här själv! Så ska jag ha med henne! Aldrig att jag tänker bo i en lägenhet helt själv, nej Lili ska med!

Puuuss!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0