Freeport kungsbacka!

Godmorgon!
Vet ni vad som är det värsta med att vara här i Varberg? Jo att man sover i samma rum som resten av familjen. Och det är inte kul när man går och lägger sig sist av alla och två av de andra (pappa och lillebror) ligger och snarkar som jag vet inte vad -.- då är det inte lätt att sova! Jag vill hem till min säng!
Jag lyckades somna till slut men det var med huvudet under kudden för att inte höra något .!

Vad gjorde jag igår kväll då?
Jo jag kollade på tv, Walk a line (eller så hette den walk the line?). Den handlade om Johnny Cash och var faktiskt bra! Myket bättre än vad jag hade förväntat mig!
Vad ska jag göra idag?  Idag så ska jag och mamma förmodligen åka till Freeport i Kungsbacka och shoppa lite! Får se om jag kommer hem med någonting. Fick i alla fall mitt barnbidrag idag så nu har jag pengar igen så att jag kan shoppa! 


Puuuuss!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0