Visst fyller man 2ggr per år?

Bara jag som tycker att man skulle fylla år två gånger per år? En gång på våren, en på sommaren och sen på julen så får man ju julklappar ändå (a) det tycker jag vore bra!
Om jag skulle fylla år snart igen så skulle jag önska mig det här :


          
En ny mobil : En sony ericsson C905! (a) Eller vilken mobil som helst typ, bara det är  en sony ericsson och bra men helst så vill jag ha  en svart sony ericsson c905!                       
            

En egen dator: Spelar egentligen inte så stor roll hur den ser ut och så, bara den är bra! 

fast jag skulle ju absolut inte klaga om den såg ut sådär..


En språkresa, helst till Usa men England funkar också, till nästa sommar :)


En resa någonstans, London igen? :D

                                                  

En adidas väska

Ett par vanliga,nya vita converse!  (mina gamla börjar vara lite slitna.. )



Okej, nu är det dags för den sista, största önskningen. Håll i er, nu kommer den:
Danny Jones! Bilden talar för sig själv va ? ;D man måste väl få drömma lite? (a)

Nej, nu ska ja inte överdriva (a) Men en konsär biljett skulle väl någon kunna skänka till mig?


Oj, Oj , Oj stackars människa som skulle få betala den här önskelistan till mig.. Men, Men man fyller ju bara år 2 gånger per år?


Puss!  ♥

Kommentarer
Postat av: Alicia

Okej, fast HUR GÖR MAN DET?

2009-07-23 @ 15:02:16
URL: http://weareiam.blogg.se/
Postat av: M o l i i n a s - everything and more !

Rösta på favorit kavajen, vilken tycker du mest om ? =)

2009-07-23 @ 15:12:48
URL: http://moliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0