Tusen kronor över!

Varje gång som jag färgat håret så känns det som att hårfärgen ska vara borta redan nästa gång man kollar sig i spegeln, så på det sättet blir man lika förvånad varje gång man ser sig själv i spegeln. Bara för mig det är så?

Snart så ska jag gå och lägga mig, för imorgon ska jag upp tio över 6, ska börja spela vid halv nio någongång. Golf tävlingen alltså :) Hinner inte blogga innan tävlingen så jag skriver imorgon efter den!
Under tiden medans jag spelar imorgon så ska pappa åka in till Katrineholm och kolla på en moppe som jag vill ha! Den är as snygg! Ny och kostar 18000.. Det är väl nackdelen med den, att den kostar 18000 alltså.
Men sålde ju min tidigare idag för 19000! Så om jag köper den så blir det 1000 kr över (a). Det tycker jag låter som en bra idé!


Har fortfarande inte vant mig vid den bruna färgen..

Önska mig lycka till, till imorgon!

Puuss på att det ska gå bra för mig imorgon på tävlingen!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0