Träningsvärk?!

Hej!
Gaash vad jag är trött!
Först idag så vart jag väckt, skulle ju till Göteborg! När vi kom dit så gick vi in på Liseberg. Sen käka vi lunch på nån kina restaurang , mmuuums! Sen gick vi till Heden och kolla in på lite gothia grejer! Jag köpte ett par umbro shorts, vita tränings shorts typ, skit snygga! älskar dom redan höhö.
Sen drog mamma och jag vidare till Nordstan! Köpte typ inget, en tröja på Gina bara! Sen vart det Liseberg igen. (har ju gratis inträde med gothia cardet, så vi kan gå in och ut som vi vill! )
sen åkte vi (äntligen) hem! Det första vi gjorde var att gå ner på stranden och bada lite!
Sen sprang jag och mamma en runda, hon hängde med i någon kilometer sen nörja hon komma lite efter haha ;D väl hemma så bestämmde vi oss för att springa ner till havet och doppa oss så det gjorde vi :)
Och tro inte att jag var klar med tränandet redan där! För senare ikväll så gick jag ut och gick ett antal kilometer! skönt! Men Hej träningsvärk!

Usch vilket jobbigt inlägg haha! Men imorgon så blir det förmodligen inte Göteborg så då ska det bli bättre med bloggandet!

Puss!  ♥

Kommentarer
Postat av: CLIP

vad roligt att vara i göteborg! jag längtar tillbaka! kom hem därifrån för tre dagar sedan, åh vad jag har det tråkigt här hemma, haha=)

2009-07-16 @ 23:52:59
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0