Spelet åt helvete, men vidare ändå!

Hej! Puuh! Äntligen så kan jag sätta mig vid datorn!
Tävlingen idag, ja vad ska man säga. Det vart bra till slut iaf! Om jag ska skriva på svenska så gick det så här:
Spelet gick åt h*lvete resultatet likaså. Men det spelade inte så stor roll för eftersom vi bara var två tjejer i f15 gruppen så gick båda vidare! Så då blir det regionsfinal!


Direkt efter så åkte jag och mamma och kollade på en moppe! Jag gillar den starkt! Och kan ju meddela att den är nu! En sprillans ny! Kommer bild snart!
Och sen när jag kom hem hit så började folk komma för de skulle grattulera min bror som fyllde när vi var i Varberg! Så det har varit folk här hela eftermiddagen/kvällen.




Puuusss !  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0