Massor av I-landsproblem.

Hej!
Äntligen hemma från golfbanan! Idag gick det riktigt dåligt kan jag säga! Tänker inte ens skriva hur många slag jag hade så illa gick det, haha. Men det var inte bara för mig det gick dåligt, utan för de jag spelade med också! Så jag var i alla fall inte ensam!
Nu sitter jag och kollar på nya mobiltelefoner! Behöver verkligen en ny, jag får typ panik när jag ska skicka sms och inte kan göra smileysar. Vet ni hur jobbigt det är?
Jag som är van vid sony ericsson får försöka skicka sms med en motorola, det är inte lätt kan jag lova! Så som ni förstår är jag i väldigt stort behov av en ny mobil!
Just nu så kollar jag på den här,


En sony ericsson w995, den verkar riktigt bra, har 8.1megapixel kamera, det är en walkman och det ingår ett 8gb minneskort. Priset på den här är 4390 kr!
Men jag ska kolla runt lite mer, för på den här telefonen så ser knapparna så jobbiga ut så jag vet inte om jag vill ha den här..
Usch, så illa det här låter. I-lands problem så det skriker om det!
 
Puuss på dig söt!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0