It's raining cats and dogs

Hej! Vi kan ju säga så här, jag har svårt att bestämma mig om saker,..  Ett par exempel på det är:
-kan inte bestämma mig vart jag ska blogga, här eller på devote.
-kan inte bestämma mig vad jag vill ha för moppe, scooter eller min cross?!

Men under dom här dagarna när jag har bloggat på devote så har jag ändå hunnit med en del. T.ex

 Hittat en scooter som jag kan tänka mig köpa.

 Lagt ut en annons på blocket om min cross.

 Bakat kladdkaka

 Kollat på sällskapsresan filmer. säger bara "Fore" haha.

 Irriterat mig över att vi ska bo i Sverige, varför inte ett varmt land med sol året runt?!

Ja så mycket mera har jag inte gjort, Idag har det varit riktigt uselt väder, "It's raining cats and dogs" eller hur säger man?

Men Trots det dåliga vädret så finns det en del saker som jag inte har hunnit med, T.ex som:

  Inte börjat packa än.

   Inte "huunnit" städa mitt rum, det skulle behövas, det ligger bokstavligen saker på hela golvet!

  Fixat mina naglar, har tänkt på det flera dagar i rad men har inte orkat tagit  mig tid till att fixa det.

Nu ska jag försöka hitta något att kolla på på tvn! Förmodligen hittar man inget men man kan ju kolla iallafall!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0