I-landsproblem..

ah,! På söndag åker jag ner till stugan i Varberg i två veckor. Två veckor. Det är ju näst intill omöjligt att packa med sig grejer till det.. Mamma säger att jag inte ska packa ner för mycket grejer. Men hur lätt är det att bestämma sig mer än två veckor i förväg vad man kanske vill ha på sig då?! Det är omöjligt!

Dom här två har givna platser i resväskan iaf.



Vilken väska?! Och ska jag ha med mig någon större ?!


Och den stora frågan, ska jag ha med mig joggingskorna?! Ja det ska jag nog. Men frågan är nog egentligen om jag kommer springa något där nere? hmm,, Jo det ska jag göra!

Allvarliga problem det här med packning liksom. Jag har alltid lika svårt att välja vad jag ska ha med mig. Varför kan man inte vara kille, de verkar ha så lätt att välja vad de ska ha med sig. Typ bara att slänga ner lite grejer i väskan och vips, tio minuter senare så är man klar.! Varför kan det inte vara så lätt?!

Nej man skulle nog ha det som "barnen i Afrika" dom har iaf inte svårt att välja vad de ska packa med sig.. men de kanske inte åker på semester?
Haha, nej nu var jag dum.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0