Folk med ett ben och en arm..

Jag har tänkt på en till sak.. Inte lika viktig som förra saken, men det här har jag faktiskt tänkt på lite..  Haha.
Det här kommer säkert låta konstigt men folk med ett ben köper dom en sko ? Eller måste dom köpa två även fast de inte kan använda bägge?
Och folk med typ en arm köper dom två vantar? De kan ju också bara använda en liksom?
Tänk dom som liksom har en arm och ett ben, tänk vad mycket onödiga saker de måste ha, t.ex om man har tagit bort vänster arm och höger ben då måste dom ju ha typ massor med vänster vantar och massa höger skor.. Undra vad de gör med dom?! .. Haha, det undrar jag.

Känner att det här också vart ett riktigt konstigt inlägg, så jag ska nog sluta skriva när jag är trött.. Haha.

Puuss!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0