vi tar kampen, vi har gjort det förut.. haha

Hej!
Direkt när jag kom hem igår så åkte vi ner till familjen Larsson för den årliga "kubb/krocket turneringen" / kräftskiva.
haha, vi gick inte till final bara för att Daniel är så dålig på att kasta pil ;D
Och jag säger bara " Vi tar kampen, vi har gjort det förut". Jag tror det kallas humor? haha.. mer vill ni inte veta.
Lite nyårs känsla vart det också när de öppnade champagneflaskorna, fast som tur är så är det ett halvt år kvar.

När jag kom hem så gick jag och la mig på en gång, men inte somnade jag inte, nej jag låg och smsade typ nån timme. Sen somnade jag.

& om ni undrar varför jag är vaken nu så är det bara för att jag ska spela golftävling idag!
Irish greensome med pappa! 
Irish greensome =  man slår varsitt ut slag sen slår man på den andras utslag och sen efter det så väljer man vilken boll man ska fortsätta spela greensome på (=varannat slag)

Hörs när jag kommer hem! För nu ska jag snart åka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0