Har inte orkat.


I'm really, really, really bad. Sämst på att uppdatera har jag varit men har inte orkat.

* I torsdags satt jag på akuten typ halva dagen kändes det som.

* Igår fick jag reda på att min låtsas farmor hade dött på morgonen, jag visste att hon var dålig och så och att hon snart skulle göra det. Så jag var förberedd eller vad man ska säga? Eller kan man vara förberedd?

* På kvällen så åkte jag till golfbanan, vi spelade två hål sen började det åska så vi gick in och hämtade lite träningsbollar och så, så när det hade slutat att åska så stallde jag mig och övade chippar /  pitchar, efter ett tag så började det ÖS REGNA! Men jag tänkte, spela roll! Det kanske regnar på en tävling någon gång och då kan det ha varit bra att öva i det.
Det kanske är som en gubbe som tydligen hade stått och kollat och sagt till mamma (som stog under tak)
 "Det är det som skiljer agnarna mot vetet" Eller något sånt ?

*Sen när jag kom hem så la jag mig och kollade på fotboll. Det var någon cup final eller något sånt ?
Men jag somnade på typ en gång, så jag gick upp till sängen ist. Somnade alltså tidigt igår kväll, skönt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0