whoever it was I'm a fan!

Godmorgon!
Jag vaknade redan kvart över åtta imorse, konstigt ? Men istället för att gå upp så satte jag i iPoden i högtalaren och startade den, och sen började jag läsa i en bok som vi fick köpa efter att mitek hade varit i skolan och pratat, hemsk bok.

Nu sitter jag med datorn och lyssnar på musik med älskade spotify! Vad skulle jag göra utan musik? 

Idag så ska jag spela golftävling med mamma, det är en greensome tävling (båda slår ett utslag var sen spelar man varannat slag på det utslaget som är bäst!)
Den som vinner vinner en resa, eftersom att det är golfresan som håller i tävlingen! Så hoppas att vi spelar bra idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0