Så lite kan göra så mycket!

Det är sjukt, på träningen idag så slog vi bara lite & Daniel (pro på golfbanan) typ kollade när vi slog och så.
Jag tyckte att jag slog så kort, så han kollade när jag slog några slag och sen sa han vad jag skulle ändra på. 
Sen vart det bättre. Konstigt va? Det är egentligen så enkla saker man gör fel som man inte tänker på, t.ex jag skulle bara ha klubbhuvudet mera rakt upp elr vad man ska säga. Skit samma, det hjälpte iaf!
Efter träningen så fikade vi, dom i restaurangen hade bakat kärleksmums,chokladrutor,mockarutor,himpa-jimpor (kalla det vad ni vill! ) till oss, så efter träningen vart det fika med tjejerna och daniel :)

Nu sitter jag och kollar på Gossip girl! Haha, att jag har missat det? Det är så himla bra ju! 
Har hittat en hemsida på internet där man kan kolla på tv program och filmer gratis! Riktigt bra!
 

 
Bara jag som tycker att Nate är sjukt snygg & att Serena har typ snyggaste klädstilen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0