under mitt paraply.

Tävlingen idag gick skit. Eller vi hade 33p men det hade kunnt blivit mkt mkt mer om pappa hade träffat utslagen så att jag hade kunnat slå normala andra slag och inte behöva slå ett slag för att reparera hans utslag eller vad man ska säga.
En sån här dag var det riktigt synd att man inte tävlade själv! Eller det skulle ha varit bäst boll i alla fall för jag kände för att spela mer än vad jag fick göra.
& det känns som att det skulle ha gått riktigt bra om jag hade spelat själv med poängbogey.
Men men , det kommer väl flera tävlingar ? KLART DET GÖR!

Snart ska vi åka in på prisutdelningen inte för att vi får nått resultat pris, men de skulle tydligen lotta ut massa priser sa dom. Så snart åker vi igen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0