The golfcourse & släkt "kalas",

Hej!
Stack till golfbanan runt 12 idag, spelade nio hål with my brother. Spelade helt okej, men hade bara 15p.. Lite synd, jag vill sänka mig! :) som jag har sagt förut, jag vill vara under 20 innan sommaren!
Men i alla fall, direkt när jag kom hem från golfbanan så bytte jag om och sminkade mig lite, för vi skulle åka till min kusin som fyller 18 idag!
 Där var typ de flesta släktingar, vi käkade smörgåstårta & hallonpaj, mee like ( iaf hallonpaj) hihi.
Där var också deras släktingar som bor i Japan! De är här på semester nu :)
Fick också reda på att de har rea på forssmusik, de säljer ut notböcker för 30kr! Mika hade köpt en notbok för 30kr förut hade den kostat 295 kr! Jag måste åka dit imorgon!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0