skit mobil!

Jag vill ha en ny mobil! AAAAH jag blir lite smått galen på den här jag har nu! Snälla, snälla, snälla någon ge mig en sony ericsson, motorola är så j*vla dåliga! Jag får panik varje gång jag ska skicka sms, det går inte att göra smileysar! Liksom, ett sms utan smileysar FRÅN MIG, det passar liksom inte ..
Ge mig en sony ericsson med bra kamera! Det är det största kravet jag har!

- det måste vara en sony ericsson!
- bra kamera + bra minne !
- blixt i kameran? (mindre krav)
- den ska funka och tåla lite!



Sony ericsson c902 skulle inte sitta fel!
5mgpx kamera!


Förut så ville jag ha en c905 men har hört att det är massa problem med dom och så! Så då bytte jag "vill ha" mobil till den här, den verkar bra!
Ett plus är att den inte är lika dyr heller, den här kostar bara(?) 3315kr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0