Nio plus arton!

Gud vad jag är trött!
Åkte ut till golfbanan till halv ett, sen spelade jag niohål med Eva och två till, tog lite drygt 2,5h. Sen frågade Eva om jag ville följa med och tävla i Flen! Klart jag ville! Så vi åkte dit och gick ut vid halv 5 typ. Spelade verkligen som en kratta första 9 sen slutade jag slå med drivern och då gick det bättre! Inte riktigt bra, men bättre!
Sen åkte vi hem och nu har jag precis käkat vääldigt sen kvällsmat. Men det var gott, haha.

Imorgon så ska jag ut och öva,öva,öva! Måste vara i bra form till nästa vecka!
Eftersom att det är tävling,
Fredag,Lördag,Söndag,TIsdag& den 16:onde.
Tävlingen på Lördag och Tisdag är viktigaste för mig!
Lördag = Baggetorpsmästerskapen
Tisdag = absolut viktigtaste tävlingen, Scandia Cup regions final! Då måste jag komma minst 2:A i min åldersgrupp för att gå vidare!


Puuuss!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0