Mycket golf! :)

Nästa vecka blir det mycket golf för min del, :
Fredag 7/8- Krögargolfen, ska spela med mammas kusin! (kanske)
Lördag 8/8-Baggetorpsmästerskapen!
Söndag 9/8- Calix värmeslaget, Sörmlandsutbytet i Katrineholm!
Tisdag 11/8- Scandia cup regionsfinal!
Söndag 16/8- Stora dam dagen i Katrineholm!

Fatta så mycket jag kommer spela nästa vecka.. I helgen blir det jobbigt, 3 18 håls rundor på 3 dagar.. Fast det kanske är bra för då är jag säkert i bra form till scandia cup regionskvalet! Och det är bra för då måste jag vara 1a elr 2a för att gå vidare, så det sattsar jag på ;)
Fast golf är ju kul, så jag ska inte klaga! Det är faktiskt jag som vill spela alla tävlingar!

Puss och godnatt, måste sova om jag ska upp och spela imorgon! (måste öva så jag får igång drivern igen!)  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0