Jag hade en gång en dröm, som förstördes av ett sms..

Jag har så himla sjuka drömmar..
Inatt till exempel så drömde jag att jag var i England med mamma och av någon anledning så var vi och kollade på en match, en blandning av hockey, fotboll och hästar? 
Och helt plötsligt så säger dom som håller i matchen att "Ja nu till alla er som är här så har vi en lite överraskning" 
Och på vänster sida av scenen så ser man ett huvud sticka upp ur en soptunna, efter att ha kollat ett tag så såg jag att det var DOUGIE från McFly, Jag bah typ OMG. Kändes som att jag skulle svimma. 
Sen efter att ha kollat lite nogrannare runt om mig så ser jag att DANNY sitter och gömmer sig i ett träd, TOM ligger under ett bord och HARRY står och gömmer sig bakom sin trumpinne.
Sen springer dom upp på scenen och börjar spela en massa låtar, alla min favorit låtar med andra ord! 
Jag hade typ panik, fick inga bra kort med min kamera.. Fatta vilken katastrof jag tyckte att det var..
Sen mitt i star girl, så vaknar jag. Jag fick ett sms.. Där var den drömmen förstörd..

Sjuk dröm va?

Man kan ju önska att drömmen går i uppfyllelse iallafall!

Ta mig till England någon?

Puuuuss!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0