Ingen bra joggingdag..

Usch va varmt det var att springa idag. Sprang i typ en halvtimme & det räckte kan jag säga! Fy f*n inget att rekomendera att springa när det är så här varmt. Speciellt inte att ruscha 10ggr upp för största backen här.. Fast jag ska väl inte klaga det var mitt val att springa!
Just nu sitter jag inne med datorn men funderar på om jag inte ska gå ut en stund, det är så himla varmt!

Osminkad och ofixad just nu.
Bara jag som tycker det är sjukt skönt att gå runt i en alldeles för stor träningströja?

Haha, min tränar mäst vill bli bäst tröja. Jag och några till fick en sån från innebandyn på avslutningen för träningsflit haha. Aldrig använd, första gången idag ;)


Jag måste fixa någonting att äta, inte för att jag är hungrig men ska till golfbanan om en timme sen ska jag och mamma spela 18(?) hål. Får se hur det går idag! Bra hoppas jag på! Skulle vilja sänka mig lite, jag tror att det är bra för självförtroendet inför tävlingarna.. Tror inte ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0