Idol favoriter haha.

Varje år är det samma sak. Alltid en ny..
År 2004 var det:
Geraldo,
Medans typ alla tyckte Darin var såå hiiimla söt haha, jag hatade han!
Så gillade jag Geraldo! Så sjukt söt! Kolla bara in videon!
Jag kommer inte ihåg hur det gick för han, men jag kommer ihåg att jag tyckte han var bra!

År 2005 var det:
Ola, Ola, Ola!
 
Han blir bara bättre och bättre, men visst är han snyggare i plattat hår än lockigt?

Idol 2006

Danny!

Usch, kommer ihåg när han åkte ut..

Så illa att han sjöng end of the road i det avsnittet också..

Idol 2007
Tyckte jag att alla sög! Orkade knappt kolla på programmen!

Idol 2008
Robin Bengtsson.. Blä på Johan palm Robin bengtsson var bäst!
Så söt elr inte söt, het.!

En av mina favorit låtar+robin bengtsson, Me like!


Det där har varit mina idol favoriter, nu är frågan vem blir årets? ;) haha..

Puuss!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0