hyffsat bra..

Hej!
Nu är jag hemma från tävlingen!
Spelade bra egentligen, fast de flesta andra spelade några slag bättre. Men då ska man också tänka på att jag hade högst hcp av alla som var med så jag är faktiskt nöjd, jag kom inte sist! :)
Fick samanlagt 34p började med en runda på 21poäng och 49 slag, det var jag riktigt nöjd med!
Men sen vid bunkern på hål 17 så förstördes allt.. Irriterande!


Nu är jag hungrig! Tror att mamma håller på att fixa mat, luktar som spaghetti&köttfärsås.
Dagens köp idag blev en ny handske, som man ska använda när det är regn & klubborna & handskarna är blöta,
alltså en regnhandske. Den kostade mig (läs:pappa) 4kr, eftersom att jag hade presentkort i shoppen på 125 kr sen sist! Så det var ju bra :)


'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0