Full dag.

Godmorgon!
Vaken, and ready for today!

Idag så kommer typ mormors syster till mormor&morfar, så vi ska dit och fika, elr om vi ska fika här jag vet inte riktigt.
Men jag har ju godisförbud, så det blir inget fika för mig.
Sen när dom har varit här så ska vi ut på golfbanan en stund,  kanske inte spela men jag ska öva& få igång min lilla driver igen!
Jag måste komma ihåg att stå jättelångt ifrån den och luta all vikt bakåt för att sen kunna svinga, om jag står för nära bollen så blir det en slice. Jag vet ju hur jag ska göra, men jag fattar inte varför jag inte gör så? Så irriterande.
Så det måste jag öva på!
Sen senare ikväll så är det kk-joggen! Eftersom att det redan är katrineholmsveckan. Sommalovet har gått sjukt snabbt! Usch snart börjar skolan igen.


Puuuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0