Den enda som är vaken?

Godmorgon! Någon mer som är vaken?
Nej. det var väl det jag trodde!

Men idag ska jag ju som ni vet tävla! Det ska bli kul! Hoppas jag spelar lika bra (och lite bättre) som igår kväll!
För då gick det bra!
Idag ska jag spela säkert igen, spela runt på järnklubbor! Väntar ett tag till med min lilla ovän till Driver..
Men den ska nog komma igång igen! Och dåå jävlar. För förstår ni om man lätt klarar 36p när man går runt och slår med en järn 6a förstå då hur jävla bra det kommer gå när man slår ca 50m längre med drivern.. Då blir det sänkning! Kan jag lova.!

Så här ser jag ut idag. I brist på egen golftröjja snodde jag min brors. Det får bli en GLAD överaskning när han vaknar haha..



Kommentarer
Postat av: elin

sv: jo det är det ju :)

Men jag lägger upp någon bild under dagen på hur jag har håret nu.

Hur hittade du till min blogg? :)

2009-08-11 @ 14:14:23
URL: http://elincaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0