Another day is over..

Nu ska jag nog gå och lägga mig!
Jag ska gå och lägga mig, men jag ska inte sova! För med posten idag så kom både Veckorevyn&Frida!
 Så jag ska lägga mig i min säng och läsa dom, kanske smsa lite? Det brukar bli så innan jag somnar haha ..
Imorgon så ska jag ut på golfbanan, ja jag vet, väldigt mycket golf för min del just nu, men det är mitt val & jag tycker att det är kul! Så jag tänker spela på!
Kollade runt lite på svenskgolfs hemsida och hittade att man kan ladda ner övningar genom Itunes och sen föra över dom i sin iPod! Det ska jag prova imorgon!



Puuss på att jag behöver bli bättre på att ta nya bilder!  ♥
Vem vet. jag kanske tar med kameran ut på banan imorgon? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0